even when you're sleeping, keep your eyes open

az olvasók viadala – 5. téma

Posted on: 2012. január 14. szombat

Mindig többször eszembe jutott a molyos kihívás (salalala), de soha nem volt kedvem megírni, ezért nem is jöttem. De most már van kedvem, és amúgy is muszáj megírnom, mert a végén elfelejtem, és nem kéne lecsúszni a határidőről :D. SPOILERSPOILERSPOILERSPOILER!!!

ÖTÖDIK TÉMA (DECEMBER 23-TÓL JANUÁR 22-IG):
Ki vagy kik a kedvenc férfi és női szereplőd/szereplőid, és miért ő/ők? Jellemezd a karakterüket és a cselekményben betöltött szerepüket.

Az egyik kedvenc karakterem Peeta. Kulcsfontosságú szerepet tölt be az egész trilógiában, habár a harmadikban viszonylag ‘kevesebb’ szerepet kapott, mint a többiben, és ezt egy kicsit sajnáltam is. Sajnáltam, hogy megbolondult, bár ugye a végén minden jóra fordult.
A másik kedvencem Prim, a kis szőke, állatbarát kislány, aki önzetlenül mindig a másikon akart segíteni, és akinek a legnagyobb álma az volt, hogy orvos lehessen. Menthetetlenül bőgtem, amikor vége volt. Nagyon sajnálom, hogy pont őt kellett megölni…
Aztán ott van még Finnick, Cinna, Haymitch, és még sokan mások. Mindenkit imádtam szinte, Gale-en meg a gonoszokon kívül, úgyhogy igazán nehéz kedvenceket választani, pláne jellemezni őket.

Szerinted melyik szereplő ment át a legnagyobb jellemfejlődésen, és miért?
Mindenképpen Prim. Az első kötet elején még egy ártatlan, a családjához kötődő kislány volt, akiből a harmadik kötet végére fiatal nő cseperedett, a kora ellenére. Nagyon megkomolyodott, céltudatosabb lett, mint valaha volt, és még jobban fel tudta mérni a helyzeteket, mint azelőtt. Mint már leírtam, iszonyatosan sajnáltam, ami vele történt, biztos vagyok benne, hogy remek orvos vált volna belőle.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Rossz úton jár, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni.

Twitter frissítések

Hiba: a Twitter nem válaszol. Kérlek várj néhány másodpercet, mielőtt frissítenéd az oldalt.

