even when you're sleeping, keep your eyes open

kérdezz-felelek vagy mi a fene

Posted on: 2012. augusztus 20. hétfő

Kaptam egy afféle Liebster awardot prézlitől, amit ezúton szeretnék megköszönni, bár most hallottam először erről a valamiről. xD De érdekesnek tűnnek a kérdések, úgyhogy vágjunk is bele! No meg legalább kerül fel ide valami erre az elhanyagolt blogocskára. ^^

 

Mi az a Liebster Award?
  • Mindenkinek kell mondania magáról 11 dolgot.
  • Válaszolni kell a jelölő minden kérdésére.
  • 11 kérdést kell feltenni, és tovább küldeni 11 embernek.
  • Nincs visszajelölés.

 11 dolog magamról:

  1. Elég fura és kevert személyiség vagyok. Rengetegen antiszocnak tartanak, de ha társaságba keveredek, akkor nagyon is szociálos egyéniséggé válok. (Van ilyen szó?)
  2. Állandóan pörgök. Táncikálok és mozgok, nem tudok egy helyben állni.
  3. Ezt már sokszor elmondtam magamról, de mindig újra megteszem, mert az emberek állandóan lesokkolódnak, ha meglátják, hogy csumástul eszem az almát. (Nem értem, miért olyan nagy cucc ez. >_<)
  4. Imádok szerepjátékozni (fórumos), már öt éve űzöm kisebb-nagyobb szünetekkel. Szerintem egy nagyszerű módja az írási képesség fejlesztésére.
  5. Nem tudok nyitott ajtó mellett aludni.
  6. Jelenleg diétázom, 90 naposat csinálom.
  7. Minden negyedik nap (szénhidrát-napon) rament ebédelek. (xD)
  8. Mindenhova viszem magammal a fülesemet, és idegbeteggé válok, ha véletlen otthon hagyom, vagy nincs velem.
  9. Szeretek felfedezni és magamtól tanulni, azt nem szeretem, ha mások tanítanak, mert általában soha nem értem meg. xD
  10. Sokan azt hiszik, hogy leszbikus vagyok, csak azért, mert fiúk után szinte soha nem epekedem… *sóhaj* Ezt még én sem nagyon értem egyébként, való igaz, hogy így van, de hetero vagyok. Legalábbis eddig csak pasikba voltam szerelmes. xD
  11. Könnyen lehet felidegesíteni, viszont az állandó kérdezősködéssel nagyon egyszerűen.

Prézli drága kérdései:

  1. Ha egy szóval kellene jellemezned magad, mi lenne az, és miért? Hiperaktív. Mert az vagyok. :3
  2. Melyik az az étel, amit annyira utálsz, hogy nem bírsz megenni? A máj. Még csak a szagát sem bírom. :c
  3. Melyik a kedvenc lánycsapatod? (Nyilván itt zenére gondolok.) T-ARA. <33
  4. Melyik volt az utolsó koncert, amin voltál? X-Faktor koncert.
  5. Elmennél külföldre dolgozni? Ha igen, hova? Németországba szeretnék, mert ott jól fizetnek és közel van, de szívem szerint Angliába vagy Amerikába mennék ki (+ Koreába, de oda nem dolgozni).
  6. Van jogosítványod vagy szeretnél egyszer? Szeretnék egyszer, majd valamikor egyszer…
  7. nappalt vagy az éjszakát szereted jobban? Hmmm, nyáron a nappalokat, suliidőben az éjszakákat.
  8. Ha nyernél a lottón, mit kezdenél a pénzzel? Rengeteg mindent…… kezdve mama műtétjének kifizetésével.
  9. Nézted az Olimpiát? Ha igen, melyik volt a kedvenc pillanatod? Nem néztem.
  10. Milyen márkájú mobiltelefonod van? Samsung Galaxy Ace.
  11. Mikor ettél utoljára étteremben? Húha, körülbelül egy éve. 

Nyo, most pedig jöjjenek az én kérdéseim:

  1. Szoktál horoszkópot olvasni? Ha igen, hiszel bennük?
  2. Ha egy állatként születnél újra, szerinted te milyen állat lennél?
  3. Olvasol valamilyen újságot/magazint/folyóiratot? És ha igen, melyike(ke)t?
  4. Melyik az a szó, amit szeretnél, ha végre mindenki megtanulna, hogyan kell helyesen leírni?
  5. Mi volt az első film, amit a moziban láttál/amire emlékszel, hogy a moziban láttad?
  6. Hogy értékelnéd a nyarad?
  7. Mi a legkedvesebb karácsonyi emléked?
  8. Amikor valaki szembejön veled, mi az első, amit megnézel/észreveszel rajta?
  9. Mi a kedvenc desszerted?
  10. Átlagosan mennyit alszol?
  11. Mi késztetett arra, hogy blogot kezdj el írni?

Akiket pedig betagelnék: prézli (NEM ÉRDEKEL HOGY NINCS VISSZAJELÖLÉS, KÍVÁNCSI VAGYOK A KÉRDÉSEIDRE :C), Roli, blanka, Lou, boti, nestee

Vélemény, hozzászólás?

Rossz úton jár, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni.

Twitter frissítések

